سراغ از نام ِ تو می گیرندو من به دور خیره می شومکه جهان را هنوز با نام ِ تو صدا می زنمامروز هم گذشتو از میان ِ تمامی این جهانهیچ یکدر پاسخ ِ نام توصدای تو را به گوش ِ من نرساندفردا هم باز نام تو را خواهم گفتو روزهای بعد نیزتو جایی میان ِ تمام این مردمانیو من تو را خواهم جُستو این باربی محابا در چشما روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 6:02